• Slide

    INFORMATION SAMT FRÅGOR OCH SVAR MED ANLEDNING AV

    COVID-19/CORONA

2020-03-20

Till er som har en inplanerad studentskiva med Skolfest 2020

Hej!

Vi har såklart förståelse för att ni har många frågor och vi kommer besvara er så snabbt vi bara kan. Vår högsta prioritet är att du ska vara nöjd med din kundupplevelse hos oss. På grund av hög arbetsbelastning har vi inte möjlighet att besvara upprepade frågor från föräldrar och övriga elever utan önskar om förståelse att vi endast kan kommunicera med ansvariga kontaktpersoner. Allt för en så effektiv hantering som möjligt.

Vi har identifierat de vanligaste frågorna och svaren finner ni nedan. Om du vill komma i kontakt med oss, vänligen maila till marika@skolfest.se – vi ber er dock om förståelse för en längre svarsfrekvens än vanligt. Men lugn – vi återkommer och ska hjälpa dig!

Hälsningar,
Teamet på Skolfest

FRÅGOR OCH SVAR

Vad händer om riktlinjerna ändras så att studentskivan inte kan genomföras?
Vid förbud från myndigheter och regeringen som gör att vi inte kan genomföra bokade studentskivor kommer berörda arrangemang bokas om till ett senare tillfälle när förbudet har upphört.

Kan jag boka om vår studentskiva till ett senare tillfälle?
Ja det går bra. Ansvarig kontaktperson i klassen får gärna maila marika@skolfest.se senast tre dagar innan planerad studentskiva så ska vi hitta ett datum som passar bättre.

Jag vill boka av min studentskiva, vad är det som gäller?
Det går bra att boka av enligt det bokningsavtal som vi kommit överens om. Du behöver då skicka in en skriftlig avbokning till marika@skolfest.se.

Varför måste jag betala en avgift för att boka av?
Vi går efter vårt överenskomna bokningsavtal, hoppas du har förståelse för att vi behöver ersättning för den tid vi hittills lagt ned.

Hur kommunicerar ni inför varje studentskiva?
Viktig information som rör våra studentskivor kommuniceras via mail till samtliga kontaktpersoner.

För allas kännedom är det bra att känna till att vi på grund av hög arbetsbelastning inte har möjlighet att besvara upprepade frågor från föräldrar och övriga elever utan önskar om förståelse att vi endast kan kommunicera med ansvariga kontaktpersoner. Allt för en så effektiv hantering som möjligt.

Hur prioriterar ni vilka studentskivor som får information?
Viktig information som gäller samtliga studentskivor kommuniceras via mail till samtliga kontaktpersoner vid behov.
Därefter behöver vi fokusera på bokningar i den turordning studentskivan är bokad, vi hoppas ni har förståelse för det. Detta kan innebära att studentskivor bokade i slutet av maj kan få en något längre svarsfrekvens. Men lugn – vi kommer att besvara dina frågor.

Gilla oss på Facebook! Vi kommer dig tillbaka.
Få exklusiva erbjudanden och andra supertrevliga trevligheter!