Hur går det till?
Steg 1
När ni bestämt Er för att arrangera en studentskiva, kontakta oss. Gör en intresseanmälan, antingen via hemsidan alternativt via mail. Ni kan såklart alltid ringa på 08-664 75 34.
Steg 2
Vi bokar in ett personligt möte, antingen hos oss eller digitalt om det passar er bättre.
Steg 3
Med utgångspunkt från vår diskussion där vi går igenom de förväntingar och målsättningar Ni har med Er fest hittar vi en passande lokal på ett bra datum. När drömlokalen är funnen och upplägget kring festen känns bra skriver vi ett avtal.
Steg 4
Den av Er som är 18 år fyllda skriver under kontraktet för att det skall vara juridiskt bindande. Är Ni flera som arrangerar studentskivan så skriver Ni ett solidaritetsavtal sinsemellan som vi hjäper till med.
Steg 5
Det första som händer efter att ni skrivit under kontraktet är att betala in en bokningsavgift.
Bokningsavgiften bekräftar er bokning och ger er full säkerhet mot eventuell skadegörelse i lokalen under kvällen!
Steg 6
I nästa steg bestämmer ni Er för designen på biljetterna och väljer menyn. I slutet av året arrangerar vi en obligatorisk informationskväll i samarbete med STAD och Polisen där vi bland annat delar ut Era biljetter.
Under hela planeringsperioden kommer Ni ha tät kontakt med vår projektledare.
Steg 7
Inför studentskivan skickar Ni in en lista med alla middagsgästers namn och eventuellt specialkost. Samtidigt betalar ni för middagen och förköpsbiljetterna. Faktura för respektive del mailas ut i god tid innan studentskivan.
Steg 8
FESTEN! Så var det äntligen dags. Dagen vi väntat på. Vår platschef tar hand om Er när Ni kommer till lokalen. Visar var middagen äger rum och sköter möjliga önskemål med hovmästaren. Eventuell bordsplacering ansvarar Ni själva för med råd från platschefen. Hon/han finns med hela kvällen och är en trygghet för Er.
Steg 9
Utvärdering. Detta är mycket värdefullt steg för oss i vår strävan att hela tiden bli bättre.